Надгробни споменици предака

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Још једном ћу поновити СВАКА ЧАСТ. Ако се икада окупе Кезуновићи (а сигурно хоће) на том скупу у Видрићима једном човјеку треба одати признање и прогласити га за КНЕЗА. То је Мики Кезуновић.

2 replies on “Надгробни споменици предака”

Zdravo Radane – evo me još jednom na istu temu!

Kao što se vidi u mome prethodnom kometaru ja sam napisao da ne vjerujem da se Jovica ženio da puta.

No bez obzira na to nastavio sam da „probijam sam sebi glavu“ o tome zašto stoji to što stoji na nadgrobnim spomenicima predaka.
Stim u vezi sam se sjetio jednog od razboritijih rođaka tj. Mirka, sina Milana/Stevana/Jovice i pozvonio mu telefonom i imao duži telefonski razgovor s njime na tu temu.

Mirko tvrdi da se Jovica ženio dva puta, i da je znao za taj podatak prije neo što su otkriveni spomenici.

To je za mene novo i ja to primam „ad notam“, tj. tako je kako je.

Pozdrav Božidar

Постави коментар